Udash mero jivan katha (उदास मेरो जिवन कथा) - Aruna Lama

उदास मेरो जिवन कथा कसैलाई भनिन
यो जन्म भरी सहेको व्यथा त्यो पनि भनिन
उदास मेरो जिवन कथा कसैलाई भनिन
यो जन्म भरी सहेको व्यथा त्यो पनि भनिन

बेदना मेरो झन् शुन्य केवल पहरा सुसाई
बेदना मेरो झन् शुन्य केवल पहरा सुसाई
साहारा विना जिन्दगी देख्ने छन् जुन विझाई
जिवनदर साँघुरिगयो परन्तु को देख्छ
आफन्तलाई सम्झना रहे परन्तु जो देख्छ
उदास मेरो जिवन कथा

कपुर जस्तो जिवन दिनदिन उड्दछ अनन्त
कपुर जस्तो जिवन दिनदिन उड्दछ अनन्त
औँशीको रात विपतको खेल खेल्दछ बसन्त
विरही वनमा भौँतारि खेल्छु खोजेर सृजना
निराश मेरो जिन्दगी देख्छु के मेट्छु तिस्रना
उदास मेरो जिवन कथा कसैलाई भनिन
यो जन्म भरी सहेको व्यथा त्यो पनि भनिन
उदास मेरो जिवन कथा

2 comments:

rajendra karki said...

nice

rajendra karki said...

मेिर प्यरी कमला हर पल हर घडी ितिम मेरो मुटु मा ध ड्िक रहनछउ